Friday 28 December 2012

En.Tunang

AWAKK !! imissyousomch , okay sampai sekarang awak tak call text saya kan ? why why why ? kenapa lah kalau kita jumpa , hangout sama-ii , kita okay je , when saya jauh or time saya nak balik . mesti ada je tak kena , see semalam , bila saya nak balik kita makan sama-ii kat JJ Perda , kita okay je , then saya amik tab awak nak snap pic kite , awak cakap " baby pusing kanan lah , saya cakap kiri lah sayang , nanti pic kite terbalik , hakikatnya saya cakap benda betul , awak pun tahu , tapi awak ego . awak erus maarah-ii saya , then awak not in mood dah . then kite nak kuar dari foodcourt tu , saya tgk awak mcm marah-ii je . then saya pergi sebeblah awak  , saya pimpin tangan awak . pastu awak jalan laju sangat , awak belok kiri saya tanya "ehh sayang why ikut sini ? awak say " nak balik kann ??? me " lol tadi kan awak cakap kite nak pegy PDI tengok tshirt couple , then awak mengeluh terus pusing turun bawah pergi butik PDI , awak tinggal saya sorang kat situ , awak tahu tak promoter tu macam nampak je airmata saya nak jatuh ney , then awak back kat saya "dah pilh belum ? * dgn nada kasar awak tanya* saya try tak amk hati , saya cakap "biy kat sini ada saiz M utk biy , masa kite tengok kat padini queenbay takde , biy nak tak ?? terus awak cakap "Duit aku beribu ney ' !!! sentap sangat , okayy then saya kata okay tak payah *nada sebak* kot ye pun jangan lah marah-ii , awak tau kan saya macam mna ? sangat sensitive . !!! awak hantar saya , awak cakap k biy balik dulu , saya salam awak , *dalam hati sedihh sangat* . !! kenapa kalau kite nak berjauhan je kite akan gaduh , awak akan marah-ii ? sampai bile nak jadi camtu ? then dalam mall awak sangup je tinggal saya macam tu , kalau ttba saya mati macam mana ? awak mesti gelak kuat-ii ye ? macam tu ? sedihh okayy sedihh sangat !!! 


BEFORE thats !! kite baik snagat kan ? kite pegi queenbay sama-ii , masuk Padini sebab adek oder baju , kite carik sama-ii , awak cakap "sayang cari baju adek dulu , takut tak sempat , jup lagi cari baju kite , saya pun cari awak tolong saya , adek saya call awak . dengar abih satu kedai , sebab awak tab , adoii dalam padini line ngek pulak kann . . awak pun tolong cakap dengan dekya . . "yang ni hang nak tak ? ishh call balik line puts , hehehe macam-ii adegan kann ? then lpas seettle beli apa bagai , nak pergi butik mango and cap dah tak sempat , sebab jap lagi kite nak pegy pesta , pesta penang kan jem giloss , awak pulak tak berapa sihat . batuk kongkangkongkang , hahaha . awak tau saya kesian sangat kat awak , dalam hati "aku macam nak dok dengan wan je tiap-ii hari na jaga dia sampai sembuh , apakan daya can't !!! then awak cakap pulak "baby kite takyah pergi lah pesta , kite dating tepi pantai queenbay nak , kite makan kat situ , situ kan ada laksa , sayang kan suka laksa " *pandai awak bodek saya ea* me "ala biy ney kan dah janji dari lastweek nak pergi pesta together-ii *nada merajuk + sedikit hampa* . . " ala baby nanti biy cuti biy balik kampung then kite pergi sama-ii , promise !!! :)


Okayy kitorang sama-ii oder laksa , and en.tunang air asam kurang ice , saya pulak air tembikai susu , but asal kaler hijau ehh ? first time amk air tu  sebab dia takde air bancuh , just air yang tersedia je , selalu mesti oder oren bancuh , sirap limau , teh o ais limau , limau ais or mango . air masam-ii je . .then kite makan sama-ii kat meja tu tepi pantai pulak , denngan angin sepoi-ii bahasa , ramai couple-ii dating kat situ  , abang gerai tu buat lawak kan sayang , makan laksa saya kena lah ada kicap/toyuu . tapi gerai tu ada otak-ii udang je , saya tak makan , then abang tu cakap garam ada lah , im just say okay jugak lahh . hehehe . kite makan sambil borak-ii kan sayang *bahagia rase* , awak cakap "sayang satgi dah habis makan kite duduk atas batu tu ye , kite lepak situ kejup . okayy sayang :) , gerai tu ada jagung kukus and bakar , Ya Allah fav lagi tu . hihihi . . then awak nak bangun pergi bayar , saya cakap " sayang jap lagi naak bayar , biy beli kat baby jagung bakar nah , bby tunggu biy kat batu tu taw * senyum sampai telingga* . en.tunang cakap 'baik baby muchuk' saya cakap pulak biy nak tak jagung bakar , nak biy oder lah dua , en.tunang cakap , tanak lah *sambil garu leher nak bagitau kata takleh makan nanti gatal* , me cakap okay-ii amk satu je . .
Saya tunggu en.tunang atas batu tepi laut , then en.tunang datang , " sayang biy beli neyhh jagung bakar sedapnya . . awak yang pulun makan banyak . baru awak cakap "nah baby " how dare you darling !!! hamboihh tadi dia bukan main takmau gatal bagai , ney dia yang hentam lebih , then saya buat *gaya en.tunang* " biy takmau lah , biy gatal kerongkong * sambil tangan kat leher and mimik-ii muka* en.tunang cakap " ohhh hang pandai dah ajuk aku noyhh , ouhh hang ajuk aku noyhh " *sambil ketawa  kuat-ii*  . bahagia kan sayang ? macam baru becinta pulak rasenya , padahal today dah 7years 6month 9days . lama kan sayang ? thats why iloveyousmuch taww . . !!! then kite borak-ii kosong pastu saya cakap kat en.tunang . " sayang bby nak pergi langkawi boleh ? " what ?? pergi dengan sape ? dengan kawan-ii , dilah tikah and dua orang lagi kawan diorang . en. tunang cakap . TAK BOLEH !!! BIY TaK IZINKAN !! bolehh tak dengar ? janji ? hamboihhh kemain time kite , time dia nakpergi jugak kann kannn ??? tapi saya dah janji dengan diri saya , saya nak ikut cakap en.tunang saya , !! so saya pun nganguk-ii *tanda dengar cakap* . .


okay kite gerak pulang dari queenbay , pergi btworth , . saya cakap sayang * nada manja* , janji nak beli jam tangan guess and purce gucci , en.tunang " ye biy memang nak beli tapi nak suprise biy tahu dah nak potong bape banyak utk muat tangan bby *dalam hati aku , suprise apa dah tau nak beli * hahaha .  en.tunang cakap purse takpe kite p beli dulu , sebab purse sayang osak kan ?? me "YESS " ehehehe . .kite pun pergi lah carik purse gucci yang saya berkenan tu , tut tut ada purse laki jugak , kebetulan purse en.tunang pun dah damaged dah . hahaha , so saya cakap "sayang nak tak kite beli purse couple ? *pujuk pujuk* dia kata okay sayang , cari gelap-ii sikit taw , yesss kite dapat beli sama-ii , before that  , en.tuanng beli belt tapi dia tanak pecah duit dia yang besar gedabak tu kot * besar lah sangat jelir lidah * , so saya belikan , then saya cakap "thankyou sayang belikan bby purse , so yang belt tadi kira sayang hadiahkan untuk biy tau . * en.tunang senyum macam kambing * tembeland kot * . hahaha  * jeler lidah *:P ... Then kite sama-2 balik , sayang tau saya rase bahgia sangat , dalam hati saya kata * nak macam ni sampai bila-ii and bertambah lagi , tanak kurang even 1% . * hmmm tapi saya tau kite kalau jauh je mesti ae je nak gaduh , kalau sekali sekala takpe , ney selalu , penat sangat + sedihh tau . then awak curi baca dairy kecik dalam handbag saya , en.tunang baca kuat , *malu lol* en.tunang ajuk siap buat sora manja serak-ii basah saya pulak . ishhh geram . hehehe . saat tu rase YA ALLAH bahagianya , sayang semoga kite kekal sampai akhirhayat , di saat ini saya tunggu panggilan dan sms awak , menungu kepulangan awak esok . iloveyousomuch sayang hubby . imissyou <3 . Assalamualaikum 
since
28122012/1849

No comments: