Thursday 20 December 2012

when im sad

Hai . . apa khabar semua , ? hope you all sihat . . where my sayang ? ouhh dy tengah kerja , hari ni dy kerja 12am sampai 8am . . so besok dy off . . we can meet . . rendu rendu rendu . mengadakan ?? sape  cakap scya macam tue , sama juga dy cakap kat diri sendiri , right ? just beza over dengan tak over je . . hehehe . . hmmm sedihh sangat . tadi scya tengah makan then sambil text denga Mr.Lion . dy marah scya macam-2 , dy tuduh scya bukan2 . . I cried with loud . ehhh tipu je , tak kuat pun . .tapi sangat laju . lalalalala . . awak masih tak tahu saya sangat sayang awak , awak sangatlah berada dalam kerugiaan ,. cewahhh . . scya harap kalau esok we meet , scya harap sangat lah kite hepi . takde gaduh-2 kan sayang ? " baby sayang biy ". opss . . hahahahaha :P . . awak kerja elok-2 taw , kesian awak kan . yeahh sokey saya kan ada . saya kan dah janji akan sentiasa menemani awk dalam suka duka , susah senang , hepi sepi . . saya akan sentiasa menjadi penyelamat untuk awak .:) . awak bahgia tak dengan saya ? awak gembira tak dengan saya ? awak saya mintak maaf sesangat , saya memang tak dapat memberikan kemewahan kat awak , tapi saya janji akan sentiasa memberi sinar kebahgiaan kat awak tau sayang . saya nak kita bahgia hingga akhir hayat , Actully saya nak juga rasa ada penyelamat bersama saya setiap waktu , saya nak rasa menjadi seorang ibu . . wahhh amazing  . . awak saya sedih baca tweet-2 awak tadi cakap saya bukan-2 , sedih sangat awak . tapi saya tersenyum bila saya baca tweet awak yang satu ini " my love....sy nk awk thu..sy xakn tgglkn awk wlpn sy trpksa MATI.... i love u noor syahida bt md salleh..."   really ke sayang ?? Ya Allah terharu sangat . . awak perlu tahu yang saya lebih menyayangi awak . . hati saya milik awak , selamanya untuk  awak. . LOVE IS A GAME THAT TWO CAN PLAY AND BOTH WIN that right . . Hubby . . sayang hanya mampu doa yang terbaik untuk hubungan kita ,Doakan semoga jodoh kita dipercepatkanNYA , dan sentisa mendapat restu semua orang , In Shaa Allah . . one more syukur alhamdulillah today relay kita sudah 7years 6month and 2day . ALHAMDULILLAH . . sayangbiyrindubiy 

since 
21122012/0211

No comments: