Monday 24 December 2012

En.Jodoh Saya


Nampak tak picture kat atas tu ??? hahaha nampak gegeh tak ? selama kenal . ney satu-satu nya picture romantika penah dirakamkan . acecece . . Actully En.Jodoh kite tu sayang sangat kat misai dia , itu membuatkan dia lagi comey , dia yang kata kay . . hahaha *jeler lidah* hmmm ada lagi lah picture kami . en.jodoh kita omey-2 . . *senyum gatal* jup-2 nak upload lagi . . hehe



okayy see next picture , sape lagi comey ? eyda ke en.jodoh ? eyda kann kannn ? cepat say yes . . *muka sinis* tahu tak eyda suke sangat mata bulat camtu , itu sebabnya eyda snap mcm tu . nak buat camner keturunan mata cemey-2 , even bukan anak cina . peace :P . . hmmm ehh ehhh kitorang ada lagi picture yang comey tau , nak tengok ? angkad kening . dah-dah jangan agkad kening tu nanti kening tinggi sebelah dah jadi macam eyda , hihihi . . :) 


IN A RELATIONSHIP SINCE 190605

Jeng- jeng jeng jeng . . alolololo omey omey nya en.jodoh kite . . macam kucing kankan ???? hehehe . . Alhamdulillah relay kami dah 7years 6month 5day . . amin semoga kami kekal sampai akhir hayat , awak perlu tahu taw sayang , saya sangat sangat sayang akan awak . muahhh . *gatal-gatal* sikit lalaalala . ehh sayang ada lagi taw picture kite , jup saya upload lagi yea :)




SAYANG cakkkk !!! ya allah awak sangat-sangat awesome lah sayang . comel sangat-2 . . hahaha rendu rendu rendu muka awak yang comey tu sayang . nanti saya nak tunjuk kat futuredaugther yang daddy dy pandai buat mimik-2 muka yangg ohhh so amazing . . lalalala kan sayang kan . saya bahagia dengan awak , even tiap waktu saya kena marah *nanges guling2* . saya tetap tahu awak yang terbaik buat saya . . In Shaa Allah saya akan jaga awak sampai akhir nafas saya . . ILOVEYOU HUBBY . muahhhh


since
24122012/2245


No comments: